Premium znamke do 60% ceneje | Prihranite že danes →
Pomlad doma in na prostem | Poiščite navdih →
5 € za vasRegistracijaPrijavaKošarica Menu

Pogosta vprašanja

Niste našli informacij o nakupu, naročilu ali vračilu? Odgovor morda najdete med najpogostejše zastavljenimi vprašanji. Če pa želite dodatne informacije, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam. Na voljo smo vam vsak delovni dan od 8.00 do 16.00.

Vse o nakupu

Kako reklamiram izdelek?

Kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam na e-poštni naslov pomoc@bonami.si, kjer vam bomo razložili postopek reklamacije ali izpolnite obrazec za reklamacijo, zapakirajte izdelek in pošljite paket na:

Packeta International DPD d.o.o.,
ID: 94510029
Celovška 492
1210 Ljubljana-Šentvid
VEČ O REKLAMACIJAH IN VRAČILIH

Kje najdem status naročila?

Informacije o vašem naročilu in predviden datum dostave lahko preverite v vašem Bonami računu. O vseh spremembah vašega naročila boste obvešeni na vaš e-poštni naslov, ki ste ga vnesli pri vašem naročilu.

Kako lahko spremenim ali prekličem naročilo?

Če želite spremeniti naročilo, se obrnite na našo ekipo za podporo strankam. Sporočite nam številko naročila in povejte, kaj želite v naročilu spremeniti (datum dobave, naslov za dostavo, dodati izdelek naročilu, preklicati naročilo, ipd.). Številka naročila je zapisana v potrditveni e-pošti oziroma v vašem računu Bonami pod Moja naročila.

KONTAKT