Premium znamke do 60% ceneje | Prihranite že danes →
Pomlad doma in na prostem | Poiščite navdih →
5 € za vasRegistracijaPrijavaKošarica Menu

Reklamacija izdelka

Na Bonami si prizadevamo za visoko kakovost vseh izdelkov, ki vam jih ponujamo. Vendar pa gre včasih kaj narobe. Zato smo pripravili podroben postopek za vračilo majhnih in velikih izdelkov.

Reklamacija velikih kosov pohištva

Npr. kavč, miza, fotelj ali velika komoda.

1. Obrnite se na našo ekipo za pomoč strankam

Povejte nam, kateri izdelek želite reklamirati, da bomo lahko vse potrebno uredili za vas. Kontaktirajte nas na:

  • pomoc@bonami.si
  • 386 (01) 777 86 50


  • Potrebujemo naslednje podatke:

    • Opis škode. Na kratko opišite težavo. Opis škode bo pripomogel k hitrejšemu uveljavljanju zahtevka.
    • Fotografije okvare. Če boste napako pravilno fotografirali, nam boste pomagali pospešiti vašo reklamacijo. Izdelek fotografirajte od daleč in od blizu, da bo mesto poškodbe jasno vidno. Če je možno, fotografirajte tudi škatlo in polnilo oz. drugo zaščito, ki je bila uporabljena pri pošiljanju.
    • Pri reklamaciji sedežnih garnitur vas bomo prosili tudi za nalepko proizvajalca, ki jo najdete na spodnjem delu kavča.

2. Dostavljalec bo vaš reklamiran izdelek brezplačno odpeljal nazaj v skladišče

Za vas bomo uredili prevzem paketa s strani enega izmed naših preverjenih dostavnih partnerjev. Glede datuma prevzema se prilagodimo vam.

  • Z našo ekipo za pomoč strankam se lahko dogovorite za datum prevzema. Če kurir ne more potrditi datuma prevzema, vas bo sam kontaktiral in se z vami dogovoril za drug datum.
  • Pripravite izdelke na pošiljanje. Zapakirajte jih v embalažo, v kateri ste jih prejeli, in poskrbite, da preprečite morebitne nove poškodbe izdelka. Če originalne embalaže več nimate, kupite kartonaste škatle oz. izdelke zaščitite s folijo. Vkolikor bodo neustrezno zaščiteni, bomo pošiljko zavrnili.
  • Na žalost zaradi delovne obremenitve prevoznikov ni mogoče vnaprej določiti točnega časa za prevzem vračila, določimo pa lahko datum.
  • Ob predaji paketa prevozniku zahtevajte potrdilo o prejemu. S tem želimo zagotoviti, da se pošiljka ne bo izgubila med prevozom.
  • Kurir bo pripravil nalepko za pošiljanje, tako da vam za to ni potrebno skrbeti.
  • Strošek prevoza krijemo mi. Ne pozabite prenesti in izpolniti reklamacijskega obrazca. Obrazec najdete v potrditveni elektronski pošti ali v razdelku Moja naročila, kjer je obrazec že vnaprej izpolnjen.

OBRAZEC ZA REKLAMACIJO

3. Ko bomo reklamacijo rešili, vam bomo vrnili denar ali vam poslali drug izdelek

Garancija velja 2 leti. Vašo reklamacijo bomo obravnavali v 30 dneh in se nato z vami dogovorili o zamenjavi ali vračilu denarja. Reklamacije so administrativno zapleten postopek, zato vas bomo v primeru zamude o tem takoj obvestili.

Reklamacija ostalih izdelkov

Npr. tekstil, svetilka ali dekoracija.

1. Obrnite se na našo ekipo za pomoč strankam in dokumentirajte napako na izdelku

Pošljite elektrosko pošto na pomoc@bonami.si v zadevo vpišite "Reklamacija + številka vašega naročila”.

V e-poštnem sporočilu napišite ali pripnite:

  • Opis škode. Na kratko opišite težavo. Opis škode bo pripomogel k hitrejšemu uveljavljanju zahtevka.
  • Fotografije okvare. Če boste napako pravilno fotografirali, nam boste tako pomagali pospešiti vaš zahtevek. Izdelek fotografirajte od daleč in blizu na mestu poškodbe. Pri na novo prejetem izdelku fotografirajte tudi škatlo in polnilo paketa.

Med reševanjem zahtevka zadržite transportno in prodajno embalažo. Če ste že od prevoznika prejeli poškodovan paket, ga brez skrbi sprejmite, fotografirajte celoten poškodovan paket in pri prevozniku izpolnite obrazec. Tako bo celoten postopek uveljavljanja zahtevka potekal hitreje.

2. Počakajte na povratne informacije

Ekipa za pomoč strankam bo poskrbela, da boste lahko oddali izdelke, ki ste jih reklamirali. Odvoz je brezplačen. Dogovorili se boste tudi o tem, ali želite blago zamenjati ali vrniti denar.

Pogosto zastavljena vprašanja

Vračam blago. Kako dolgo bo trajalo vračilo?

Za obdelavo vašega vračila imamo zakonsko določen rok za vračilo denarja, in sicer 14 dni po prihodu v naše skladišče.

Če nam blago v originalni embalaži pošljete nazaj v 14 dneh po prejemu paketa, vam bomo na vaš račun vrnili celoten znesek.

Kako pripraviti izdelek za vračilo in kako ga pravilno vrniti?

Izdelek zapakirajte tako, da se čim bolj izognete morebitnim poškodbam med prevozom. Zapakirajte ga v originalno embalažo (v kolikor nam izdelek pošljete v drugi embalaži, se pri vračilu sredstev odšteje 15% od prodajne cene).

Vrnjena pošiljka mora vsebovati:
  • izdelek, ki je bil reklamiran ali vrnjen,
  • izpolnjen obrazec za reklamacijo in
  • material za preprečevanje nadaljnje škode (mehurčkasta folija, časopis, polistiren itd.).

Pri velikih paketih izdelke razstavite in posamezne zaščitene dele zložite tako, da bodo čimbolj kompaktni. Manjše dele previdno zapakirajte (nazaj) v vrečke in jih pritrdite na večje, pri tem pa ne lepite direktno na izdelek, ampak na zaščitno folijo. Poskrbite tudi, da bodo manjši deli ustrezno pritrjeni. Za dodatno zaščito priporočamo, da se morebitne ostre robove izdelka dodatno zaščititi še s kosi kartonske lepenke, ki jih pritrdite na robove, morebitne štrleče dele oz. še bolje, da z njimi prekrijete celotno površino izdelka.

Če ste originalno embalažo že zavrgli, prosimo kupite novo kartonasto škatlo, v katero varno zapakirajte izdelke. Pakiranja izdelkov, tudi v primeru vračila kosov pohištva, ne izvajamo. Enako ne krijemo stroškov pakiranja.

Ali moram vrniti celoten izdelek ali le pokvarjen oz. poškodovan del?

Če je možno, nam pošljite fotografije poškodovanega izdelka na naš oddelek za reklamacije. Po pregledu fotografij vas bomo obvestili, ali je vračilo sploh potrebno in ali je potrebno vrniti poškodovan del ali celoten izdelek.

V primeru, da nam vračate reklamirano blago brez fotografij, morate vrniti celoten izdelek.

Kaj naj storim, če nimam možnosti natisniti obrazca za reklamacijo?

Če obrazca ne morete natisniti, priložite v paket list papirja s številko naročila in številko računa, na katerega želite prejeti vračilo.

Je vračilo brezplačno?

Za brezplačno vračilo se obrnite na našo ekipo za pomoč strankam. Z dostavno službo GLS bomo uredili prevzem paketa. Če želite paket, lažji od 10 kg, poslati na prevzemno mesto, stroške pošiljanja krijete sami.

Koliko časa po nakupu še lahko reklamiram izdelke?

Za reklamacijo izdelka imate 2 leti.

Za fizične osebe je garancijski rok 24 mesecev. Če ima izdelek daljšo garancijsko dobo, je le-ta navedena na računu ali garanciji in dobavnici. Garancijska doba začne teči od dne nakupa. Za pravne subjekte je garancijska doba 12 mesecev.

Kaj naj storim, če prejmem nepopoln izdelek?

Obrnite se na našo ekipo za podporo strankam in nam pošljite fotografije prejetega izdelka, nalepk in kod na njegovi embalaži ter nalepk dostavne službe na ovojni embalaži. Skupaj bomo ugotovili, kje je prišlo do napake, in vam ponudili rešitev situacije, ki vam bo ustrezala (pošiljanje manjkajočih/delujočih delov, pošiljanje novega izdelka ali vračilo denarja).

Kaj naj storim, če prejmem izdelek z napako, ki je ni mogoče fotografirati?

V tem primeru nam za dokazovanje napake pošljite videoposnetek ali nam izdelek neposredno vrnete (v tem primeru ne pozabite priložiti izpolnjenega obrazca za reklamacije z vsemi potrebnimi podatki).

Kaj naj storim, če prejmem drugačen znesek, kot sem pričakoval?

Najprej preverite račun in znesek uporabljenih popustov. Če se znesek še vedno ne ujema, se obrnite na našo ekipo za pomoč strankam.

Kaj naj storim, če prejmem napačen izdelek?

Obrnite se na našo ekipo za pomoč strankam in nam pošljite fotografije embalaže in kode izdelka. Kmalu vas bomo kontaktirali in se dogovorili o rešitvi.

Kdaj lahko pričakujem dostavo nadomestnega izdelka oz. manjkajočih delov?

Če so izdelek oz. deli na zalogi, vam ga bomo dostavili v nekaj dneh. Če pa jih je bilo potrebno naročiti od dobavitelja, lahko traja nekaj časa, preden vam ga ponovno pošljemo. Za informacije o dostavi povprašajte sodelavce na oddelku za pomoč strankam. Z veseljem vam bomo sporočili, kdaj lahko pričakujete nov izdelek.

Potrebujete še več informacij?

386 (01) 777 86 50 - Ob delavnikih med 8:00 do 16:00
pomoc@bonami.si