Ko paket zapusti naše skladišče, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti, Pošta Slovenije pa bo potrdila, da je paket prejela. Ko bo pošiljka pripravljena za prevzem, boste prejeli SMS ali elektronsko pošto.
Kontakt Pošte Slovenije: 080 14 00
Seznam poslovalnic
Spletna stran Pošte Slovenije
Ko paket zapusti naše skladišče, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte, Pošta Slovenije pa bo potrdila, da je paket prejela. Ko bo pošiljka pripravljena za prevzem, boste obveščeni prek SMS-a.
Pošiljke lahko na PS Paketomatu prevzamete v 72 urah, rok prične teči od trenutka, ko vam je bilo poslano SMS ali e-sporočilo. Po preteku tega roka lahko pošiljko prevzamete na izročilni pošti v 5 dneh. O možnosti prevzema pošiljke na pošti boste obveščeni s SMS ali e-sporočilom. Po preteku petih dni se paket vrne pošiljatelju.
Plačilo:
Ko bo paket dostavljen v paketomat, vas bo Pošta Slovenije o tem obvestila po emailu in SMS sporočilu. V obeh sporočilih boste prejeli povezavo, ki vas bo vodila na varno spletno stran storitve Paketomat, kjer je potrebno pred prevzemom izvesti plačilo. Uporabite lahko plačilno kartico, ki omogoča plačevanje preko spleta, ali pa VALÚ plačilo.
Prevzem paketa:
po uspešnem plačilu boste ponovno prejeli sporočilo, v katerem boste našli številčno in QR kodo, s katerima je mogoče odpreti vratca Paketomata. Ob prevzemu paketa nato na zaslonu paketomata vtipkate prejeto številčno kodo oz. skenirate QR kodo in vratca se bodo odprla. Paketomati delujejo 24/7, zato lahko paket prevzamete, ko vam to najbolj ustreza, a ne kasneje kot v roku 72 ur od prejema obvestila o dostavi.
Kontakt dostavljalca: 080 14 00
Več o PS Paketomatih
Sledenje paketu
Na dan dostave bo kupec prejel SMS s pričakovanim časovnim okvirom dostave. Dostavljalec ima svojo spletno aplikacijo, kjer lahko kupec sledi paketu ali po potrebi spremeni datum dostave.
Ta možnost dostave se uporablja za pakete s težo od 5 do 30 kg.
Platforma WSPay omogoča enostavno plačilo s kartico v nekaj trenutkih. Če se odločite za to možnost, sledite povezavi, ki ste jo prejeli v SMS sporočilu s strani dostavne službe in sledite navodilom za izvedbo plačila.
Kontakt dostavne službe DPD: (0)1 513 23 00
VEČ O PLATFORMI WSPay
Sledenje paketu
Spletna stran DPD
Po predaji pošiljke vam bo Pošta Slovenije poslala SMS in e-pošto s predvidenim časom dostave. Na dan dostave vas bo Pošta Slovenije kontaktirala po SMS-u. Če dostava ne bo uspela, vas bo vaša pošiljka čakala 15 dni v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije. Paketu lahko sledite na spletni strani Pošte Slovenije. Plačilo ob dostavi na dom je možno le z gotovino.
Kontakt Pošte Slovenije: 080 14 00
Sledenje paketu
Spletna stran Pošte Slovenije
Ko bo pošiljka obdelana v našem skladišču, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti, GLS pa bo potrdil prejetje paketa. V tem trenutku lahko preko povezave v emailu uredite tudi spremembo podatkov za naslov oz. dostavo na prevzemno točko GLS, ki jih je v Sloveniji več kot 790. O okvirnem času dostave boste na dan dostave obveščeni preko emaila.
Kontakt dostavne službe GLS
Sledenje paketu
Spletna stran GLS
Ko bo vaš paket zapustil naše skladišče, boste prejeli e-poštno sporočilo s podatki in številko za sledenje vašega paketa. Nato vas bo kurir družbe GW kontaktiral preko SMS-a ali elektronske pošte in vam sporočil predviden čas dostave. Na dan dostave boste od družbe GW prejeli SMS s časovnim oknom dostave.
Če paketa ne morete prevzeti ob predvidenem času, se obrnite na družbo GW in se dogovorite za nov datum.
Pošiljko lahko plačate samo z gotovino.
Kontakt dostavne službe: gw.slovenia@gw-world.com
Spletna stran: https://www.gw-world.com/si/kontakt/
tel.: +386 (01) 235 1600
Spletna stran
Sledenje paketa
Majhne pošiljke do 10 kg, npr. okraski za dom, sveče, manjša ogledala ali set jedilnega pribora.
Veliki paketi do 30 kg, npr. komode, mize, stoli, preproge z dolžino do 175 cm.
Sem spada pohištvo velikih dimenzij, kot so mize iz masivnega lesa, postelje ali sedežne garniture, kot tudi velike preproge.