Predstavljamo novo Bonami aplikacijo | Odkrijte njene prednosti →
10 € za vasRegistracijaPrijavaKošarica Menu

Vse o nakupu

Smo spletna trgovina z dnevnim odmerkom novega navdiha in najširšo ponudbo izdelkov za lepo življenje. Za vas imamo na zalogi več kot 20.000 naših najbolj priljubljenih kosov, ki jih odpremimo v nekaj urah.

Varno in udobno nakupovanje

10x širša ponudba kot drugjeDa bi lahko dom opremili v svojem osebnem slogu, imamo na voljo več kot 60.000 izdelkov, od tega 30.000 na zalogi. Ponudba je skrbno izbrana, saj mora vsak izdelek ustrezati standardu oblikovanja, kakovosti in cene.
365 dni za vračiloPrevelika izbira oblik, odtenkov in vzorcev? Pri nas imate na voljo celo leto, da se prepričate, ali vam izbrani izdelki ustrezajo. Gre za skodelico ali kavč? Ni pomembno! Če vam izdelek ne ustreza, ga lahko vrnete, stroške vračila pa pokrijemo mi.
Doma v 12 evropskih državahNismo spletna stran s tisoči anonimnih trgovcev, zato vam ni treba skrbeti za skrite stroške carine ali zagotavljanje garancije. S sedeža v Pragi na Češkem upravljamo poslovanje v 12 evropskih državah. Preverjene izdelke dostavljamo hitro in po možnosti v enem paketu.
100% človeški pristopStranke obravnavamo kot enakovredne partnerje in vedno prisluhnemo njihovim željam in potrebam. Prizadevamo si za ustvarjanje prijetnega vzdušja, ki prispeva k hitremu reševanju zahtev. To je v našem DNK že od ustanovitve leta 2013.

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako reklamiram izdelek?

Kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam na e-poštni naslov pomoc@bonami.si, kjer vam bomo razložili postopek reklamacije ali izpolnite obrazec za reklamacijo, zapakirajte izdelek in pošljite paket na:

Skladišče ILIRIJA - Packeta Adriatic d.o.o
Kód pro zpětné zásilky
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana Črnuče

VEČ O REKLAMACIJAH IN VRAČILIH

Kje najdem status naročila?

Informacije o vašem naročilu in predviden datum dostave lahko preverite v vašem Bonami računu. O vseh spremembah vašega naročila boste obvešeni na vaš e-poštni naslov, ki ste ga vnesli pri vašem naročilu.

Kako lahko spremenim ali prekličem naročilo?

Če želite spremeniti naročilo, se obrnite na našo ekipo za podporo strankam. Sporočite nam številko naročila in povejte, kaj želite v naročilu spremeniti (datum dobave, naslov za dostavo, dodati izdelek naročilu, preklicati naročilo, ipd.). Številka naročila je zapisana v potrditveni e-pošti oziroma v vašem računu Bonami pod Moja naročila.

Podpora strankam