Ljudje smo narejeni tako, da vedno in povsod iščemo nekaj posebnega, nekaj edinstvenega. A kljub temu so naši domovi pogosto zelo podobni drug drugemu.
Pri Bonami verjamemo, da je vaš dom lahko tako edinstven, kot ste vi. Nekaj izjemnih kosov dopolnite s cenovno dostopnimi osnovnimi izdelki in v vašo notranjost vnesite avtentičen pridih. Zaživite po svoje!
Naša zgodba se je začela leta 2013 v osrčju Evrope. Ura je ravno odbila 22:54, ko se je na našem monitorju pojavilo prvo naročilo za legendarno škatlo za malico. Vzeli smo jo na pot proti cilju doseči 1 milijon naročil, kar nam je uspelo leta 2017. S časom in delom smo postali spletna trgovina, ki v vaš dom prinaša lepe in praktične izdelke, ki vam omogočajo, da zaživite po svoje.
Ne glede na to, ali iščete skandinavski minimalizem, industrijski slog ali boho chic, na Bonami lahko vsakdo najde nekaj zase - od uveljavljenih evropskih ikon, kot sta Karup Design in Hübsch, do majhnih lokalnih zakladov, kot sta Teulat in Scandic.
Da bi vam ponudili neskončno možnosti za vaš dom, smo leta 2022 predstavili tudi lastni blagovni znamki: za tiste, ki hrepenijo po kombinaciji funkcionalnosti in sloga, hkrati pa ne želijo popolnoma izprazniti svojega bančnega računa, je na voljo Bonami Essentials. Za tiste, ki iščejo nekaj resnično posebnega, pa je tu Bonami Selection. Za tiste, ki v svojem domu želijo ustvariti resnično edinstveno vzdušje, so Bonami znamke odlična izbira.
Edinstvenost in slog ne poznata meja. Zato lahko Bonami najdete že v 12 evropskih državah. Na Češkem, Slovaškem in Madžarskem lahko celo obiščete naše trgovine. Če ste na poti, si prenesite našo mobilno aplikacijo in Bonami vam bo na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
Ne glede na to, ali iščete vrtni stol, ki bo kos vsem vremenskim vplivom, ali opremljate prestižno pisarno za stranko - vsaka stranka je za nas enako pomembna. In v času svojega delovanja smo razveselili že več kot 2,4 milijona strank.
Z njimi ustvarjamo edinstvene notranjosti in hkrati rastemo in se razvijamo. In prav zaradi te sinergije smo leta 2021 presegli magično mejo 200 milijonov evrov prodaje, ciljamo pa še višje. Zastavili smo si ambiciozen cilj: postati prva izbira spletnih kupcev.