Do 25 % popusta na pohištvo za dnevne sobe | Prihranite že danes →
Predstavljamo novo Bonami aplikacijo | Odkrijte njene prednosti →
10 € za vasRegistracijaPrijavaKošarica Menu

Postopek vračila izdelka

Ali kateri od izdelkov iz naročila ni ustrezal vašim pričakovanjem, je blago prišlo poškodovano ali ste si svoj sanjski kos predstavljali drugače? Brez skrbi, Bonami izdelke lahko vedno vrnete, ne glede na to ali gre za majhno blazino ali pa sedežno garnituro za 5 oseb. Na tej strani najdete vsa navodila za vračilo manjših in velikih izdelkov.

Vračilo velikih kosov pohištva

Npr. kavč, miza, fotelj ali velika komoda.

1. Obrnite se na našo ekipo za pomoč strankam

Povejte nam, kateri izdelek želite vrniti, da bomo lahko za vas uredili vse potrebno. Če ste prejeli poškodovano blago, nam v 2 dneh pošljite fotografije embalaže in izdelka na pomoc@bonami.si, sicer pošiljke ne moremo reklamirati pri prevozniku.

2. Kurir bo vaš izdelek brezplačno odpeljal v naše skladišče

Vaš izdelek bo prevzel eden od naših preverjenih kurirjev.

  • Z našo ekipo za pomoč strankam se lahko dogovorite za datum prevzema. Če kurir ne more potrditi datuma prevzema, vas bo sam kontaktiral in se z vami dogovoril za drug datum.
  • Pripravite izdelke na pošiljanje. Zapakirajte jih v embalažo, v kateri ste jih prejeli, in poskrbite, da preprečite morebitne nove poškodbe izdelka. Če originalne embalaže več nimate, kupite kartonaste škatle oz. izdelek zaščitite s folijo. Vkolikor bodo neustrezno zaščiteni, bomo pošiljko zavrnili.
  • Kurir bo pripravil nalepko za pošiljanje, tako da vam za to ni potrebno skrbeti.
  • Stroške prevoza krijemo mi. Ne pozabite prenesti in izpolniti reklamacijskega obrazca, ki je priložen v potrditveni elektronski pošti. Že vnaprej izpolnjen obrazec najdete tudi v razdelku Moja naročila.

OBRAZEC ZA REKLAMACIJO

3. Ko bomo zahtevek obdelali, vam bomo vrnili denar

Za obdelavo vašega vračila imamo 14 dni po vračilu paketa v naše skladišče. V tem času vam bomo denar vrnili na bančni račun, ki ste ga navedli na obrazcu za reklamacijo oz. na kartico, s katero ste naročilo plačali.

Vračilo ostalih izdelkov

Npr. tekstil, svetilka ali dekoracija.

1. Izpolnite reklamacijski obrazec

Izpolnjen obrazec za reklamacijo najdete v razdelku Moja naročila. Poslali smo ga vam tudi skupaj z računom na vaš elektronski naslov.

Nimate na voljo nobenega obrazca? S spodnjim gumbom prenesite prazen obrazec.

OBRAZEC ZA REKLAMACIJO

Če iz kakršnega koli razloga ne morete priložiti obrazca, priložite vsaj list papirja s številko naročila in številko bančnega računa, na katerega želite dobiti vrnjen denar.

2. Skrbno zapakirajte izdelek

Izdelek razstavite v prvotno stanje. Skrbno ga zapakirajte v originalno škatlo. Če originalne embalaže nimate, kupite kartonasto škatlo za pošiljanje. Pomembno je, da ga zaščitite pred nadaljnjimi poškodbami. Za zaščito se dobro obnese zmečkan časopisni papir. Za bolj krhke izdelke priporočamo ovoj z mehurčki ali peno. Izdelek se v škatli ne sme premikati. Vkolikor bodo neustrezno zaščiteni, bomo pošiljko zavrnili.

Paket mora vsebovati:
  • vrnjen izdelek
  • izpolnjen obrazec za reklamacijo (ali vsaj številko naročila in številko bančnega računa za vračilo denarja)
  • polnilo, ki preprečuje nadaljnje poškodbe.

3. Odpošljite paket v skladišče

Za prevzem paketa se dogovorite z našo ekipo za pomoč strankam. Če želite paket, lažji od 10 kg, vrniti sami, ga pošljite na naše prevzemno mesto.


V tem primeru stroške pošiljanja krijete sami.

Packeta Adriatic d.o.o
ID: 94510029
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana

Dobro je vedeti: Pomembno je, da potrdilo o oddaji pošiljke s sledilno številko shranite do rešitve postopka vračila.

4. Počakajte na vračilo denarja

Za obdelavo vračil imamo na voljo 14 dni po vračilu izdelka v naše skladišče. Denar vam bomo nakazali na bančni račun, ki ste ga navedli v obrazcu za reklamacijo oz. na kartico, s katero ste naročilo plačali.

Pogosto zastavljena vprašanja

Vračam blago. Kako dolgo bo trajalo vračilo?

Za obdelavo vašega vračila imamo zakonsko določen rok za vračilo denarja, in sicer 14 dni po prihodu v naše skladišče.

Če nam blago v originalni embalaži pošljete nazaj v 14 dneh po prejemu paketa, vam bomo na vaš račun vrnili celoten znesek.

Kako pripraviti blago za vračilo in kako ga pravilno vrniti?

Izdelek zapakirajte tako, da se čim bolj izognete morebitnim poškodbam med prevozom. Zapakirajte ga v originalno embalažo (v kolikor nam izdelek pošljete v drugi embalaži, se pri vračilu sredstev odšteje 15% od prodajne cene).

Vrnjena pošiljka mora vsebovati:
  • izdelek, ki je bil reklamiran ali vrnjen,
  • izpolnjen obrazec za reklamacijo in
  • material za preprečevanje nadaljnje škode (mehurčkasta folija, časopis, polistiren itd.).

Pri velikih paketih izdelke razstavite in posamezne zaščitene dele zložite tako, da bodo čimbolj kompaktni. Manjše dele previdno zapakirajte (nazaj) v vrečke in jih pritrdite na večje, pri tem pa ne lepite direktno na izdelek, ampak na zaščitno folijo. Poskrbite tudi, da bodo manjši deli ustrezno pritrjeni. Za dodatno zaščito priporočamo, da se morebitne ostre robove izdelka dodatno zaščititi še s kosi kartonske lepenke, ki jih pritrdite na robove, morebitne štrleče dele. Še bolje pa bo, da z lepenko prekrijete celotno površino izdelka.

Če ste originalno embalažo že zavrgli, prosimo kupite novo kartonasto škatlo, v katero varno zapakirajte izdelke. Pakiranja izdelkov, tudi v primeru vračila kosov pohištva, ne izvajamo. Enako ne krijemo stroškov pakiranja.

Je vračilo brezplačno?

Za brezplačno vračilo se obrnite na našo ekipo za pomoč strankam. Z dostavno službo GLS bomo uredili prevzem paketa. Če želite paket, lažji od 10 kg, poslati na prevzemno mesto, stroške pošiljanja krijete sami.

Ali moram vrniti celoten izdelek ali le pokvarjen del?

Če je možno, nam pošljite fotografije poškodovanega izdelka na naš oddelek za reklamacije. Po pregledu fotografij vas bomo obvestili, ali je vračilo sploh potrebno in ali je potrebno vrniti poškodovan del ali celoten izdelek.

V primeru, da nam vračate reklamirano blago brez fotografij, morate vrniti celoten izdelek.

Kaj naj storim, če nimam možnosti natisniti obrazca za reklamacijo?

Če obrazca ne morete natisniti, priložite v paket list papirja s številko naročila in številko računa, na katerega želite prejeti vračilo.

Koliko časa po nakupu še lahko vrnem izdelke?

Za odločitev imate 365 dni.

Če nam izdelke vrnete v roku 14 dni v originalni embalaži, vam v 14 dneh po prejemu pošiljke v naše skladišče vrnemo celoten znesek na vaš račun.

Ste zamudili 14-dnevni rok? Izdelke lahko še vedno vrnete, če so v originalni embalaži. Znesek, ki vam ga bomo vrnili, se vsakih 30 dni (od pretečenega 14-dnevnega roka) zmanjša za 5 % prodajne cene (npr. če izdelke vrnete 16-45 dan po nakupu, vam bomo vrnili 95% celotne cene).

Če izdelkov ne vrnete v originalni embalaži, vam znižamo znesek še za 15 % kupnine. Pokrijemo najnujnejše stroške v zvezi z vračilom.

Če ste pri nas kupili vzmetnico, jo lahko vrnete v 45 dneh.