Ta spletna stran uporablja piškotke. Več informacij o uporabi, sprejetju in veljavnosti najdete tukaj

ok
Na Bonami boste našli najširšo ponudbo za vaš dom.
Menu
5 €RegistracijaPrijava5 €Košarica
Domov Vse o nakupuVse o nakupuReklamacije in vračila

Reklamacije in vračila

  • Do 365 dni za vračilo izdelkov
  • Do 45 dni za vračilo vzmetnic

Postopek za vračila in reklamacije

Izdelek ni takšen, kot ste pričakovali? Je poškodovan ali vam preprosto ni všeč? Razmislite o vračilu. Vse, kar morate storiti je, da sledite naslednjim korakom.

1. Hitro in enostavno izpolnite obrazec za vračilo

Kje najdem obrazec za vračilo?

Obrazec za vračila najdete v vašem profilu v razdelku Moja naročila ali pa bo skupaj z računom prišel na e-poštni naslov, ki ste ga vnesli pri ustvarjanju naročila. Izberite naročilo z izdelekom, ki ga želite vrniti, natisnite obrazec za reklamacijo in ga priložite v paket z vrnjenim izdelkom.

Ni potrebno navesti razloga za vračilo. Vljudno pa vas prosimo, da izpolnite obrazec in s tem pospešite postopek vračila.

Moja naročila

Ne morem natisniti obrazca za reklamacijo

Če nimate možnosti tiskanja, vas prosimo, da v paket priložite list s številko naročila in številko bančnega računa, kamor naj vam povrnemo znesek.

2. Kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam

Niste prepričani, kaj storiti, ali potrebujete nasvet?

Pišite nam na pomoc@bonami.si. Za hitrejšo obravnavo navedite:
  • številko naročila,
  • razlog vračila (poškodovano ali pokvarjeno blago, manjkajoč del, napačen izdelek, ipd.)
  • če ste prejeli poškodovan izdelek, nam pošljite sliko izdelka in paketa.
2. Kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam

Kako pospešiti postopek reklamacije?

Pošljete nam fotografije celotnega izdelka (od daleč) in poškodovanega dela izdelka. V primeru manjkajočega dela ga označite v priloženem priročniku. Pošljite nam tudi fotografijo polnila embalaže (polistiren, zračne blazine, ovoj z mehurčki), da lahko izboljšamo pakiranje izdelkov.

Za lažjo prepoznavnost paketa ali izdelka na podlagi fotografij vključite tudi fotografije nalepk na paketu ali izdeleku. Če je možno, obdržite transportno in prodajno embalažo za obdobje reševanja reklamacije, saj se bo tako celoten postopek znatno poenostavil. Če od prevoznika prejmete poškodovano pošiljko, se ne bojte zavrniti paketa. Fotografirajte poškodovano pošiljko in napišite obrazec za reklamacijo pri prevozniku. To bo poenostavilo celoten postopek reklamacije.

3. Izdelek varno zapakirajte


Vrnjena pošiljka mora vsebovati:
  • reklamacijski izdelek,
  • izpolnjen reklamacijski obrazec,
  • polnilo, ki preprečuje dodatne poškodbe (folije z mehurčki, časopisi, polistiren itd.).

Kako pravilno zapakirati izdelek?

Očistite izdelek in ga spravite v prvotno stanje. Previdno ga zapakirajte v originalno škatlo. Pomembno je, da se zaščiti pred nadaljnjo škodo. Uporabite lahko papir ali časopis. Za lomljive izdelke priporočamo ovoj z mehurčki. V paket priložite obrazec za vračilo. Paket zaprite in dobro zalepite.

4. Vrnite nam paket


Če želite vrniti paket v velikost škatle za čevlje s težo do največ 10 kg, reklamacijski kos s priporočno pošiljko pošljite na naslov našega zbirnega mesta za majhne pošiljke:

Da boste prejeli denar za vrnjene izdelke, morate imeti številko za sledenje ali drugo dokazilo, da ste paket poslali na naslov našega zbirnega mesta. Na ta način lahko zagotovimo, da boste prejeli denar nazaj v primeru zamude pri dostavi ali izgubi pošiljke. Dokazilo shranite do zaključka postopka vračila.

Packeta International DPD d.o.o.
ID: 94510029
Depot Maribor
Tržaška cesta 43
2000 Maribor


Če je vaša pošiljka težja od 10kg ali večja od škatle za čevlje, se obrnite na našo ekipo za pomoč strankam in se dogovorite o vračilu.

E-poštni naslov: pomoc@bonami.si

Kako pravilno poslati majhno pošiljko?

Ko pošiljate majhne pakete, je dovolj, da zapakirano pošiljko priporočeno pošljete na zgornji naslov. Ne pozabite dodati naše osebne številke, ki je napisana spodaj (ta storitev je namenjena majhnim pošiljkam, do 10 kg). Stroški pošiljanja so odvisni od velikosti in teže pošiljke, poravna pa jih kupec.
ID: 94510029

5. Dovolite nam nekaj dni, da obdelamo vašo reklamacijo

Ker želimo le najboljše za vas, prisluhnemo vašim željam. Izberite rešitev, ki je najprimernejša za vas: vračilo denarja na vaš račun v roku 14 dni po prejemu pošiljke ali menjava za nov izdelek.

Kdaj lahko pričakujem zamenjavo?

Če je izdelek na zalogi, se ga lahko veselite v nekaj dneh. Če ga je potrebno naročiti, bo trajalo nekoliko dlje, da vam ga dostavimo. Pri naši ekipi za pomoč strankam na pomoc@bonami.si se pozanimajte, koliko časa bo trajalo. Z veseljem vam bomo povedali, kdaj lahko pričakujete pošiljko.

Kako poteka postopek reklamacije?

Ko paket prispe v skladišče, vas bomo o tem takoj obvestili. Če je vse v redu, vam bomo po obdelavi zahtevka poslali e-poštno sporočilo z nadaljnimi informacijami. Denar bomo vrnili na vaš bančni račun. Pogoje za reševanje reklamacije ali vračilo blaga najdete v Pravilih reklamacijskega postopka.

Kaj storiti, ko ...

Prejel sem napačen znesek

Vrnjeni znesek je tisto, kar ste dejansko plačali. Cena se zniža za popuste ali dobropise (Kaj so dobropisi?). Znesek vrnjenega denarja najdete v svojem profilu v razdelku Moja naročila, med podrobnostmi o določenem naročilu.

Še vedno nisem prejel denarja

V kakšnem času vam povrnemo denar je odvisno od postopka obravnave reklamacije. Če menite, da bi morali denar že imeti na svojem računu, se obrnite na našo ekipo za pomoč strankam na pomoc@bonami.si.

Kje najdem obrazec za reklamacijo?

Povezavo do obrazca za reklamacijo boste našli v e-pošti, ki jo pošljemo po obdelavi naročila. V svojem nabiralniku poiščite naše elektronsko sporočilo, ki ima v zadevi »Račun«. Obrazec za reklamacijo najdete tudi v svojem računu med svojimi naročili ali pa ga prenesete preko spodnje povezave.

Kdaj lahko vrnem izdelek?

Imate 365 dni za razmislek.
Če nam blago vrnete v originalni embalaži v 14 dneh po prejemu pošiljke, vam povrnemo celoten znesek na vaš račun. Je od prejema preteklo že več kot 14 dni? Še vedno lahko vrnete zapakirano blago. Povrnjen znesek bomo zmanjšali za 5% prodajne cene vsakih 30 dni (prvič 15. dan po prejemu pošiljke). Pokrili bomo najnujnejše stroške, povezane z vračilom. Če ste pri nas kupili vzmetnico, jo lahko vrnete v 45 dneh. Podrobne informacije najdete v Pravilih reklamacijskega postopka.
Za reklamacijo imate časa do 2 leti.
Rekmalacijo na izdelek lahko uveljavljate v garancijskem roku, ki je za fizične osebe 24 mesecev. Če je za izdelek predviden daljši garancijski rok, je njegova dolžina označena na računu, garanciji ali dobavnici. Garancijski rok začne teči z dnem nakupa. Za kupca, ki pri sklenitvi in ​​izpolnjevanju pogodbe deluje v okviru svoje poslovne ali druge podjetniške dejavnosti, je garancijski rok 12 mesecev.


Več o reklamacijah in pogojih vračila si oglejte v Pravilih reklamacijskega postopka.