Pomlad doma in na prostem | Poiščite navdih →
5 € za vasRegistracijaPrijavaKošarica Menu

Reklamacije in vračila

Do 365 dni za vračilo izdelkov

Do 45 dni za vračilo vzmetnic

Brezplačno in enostavno vračilo izdelkov

Reklamacije izdelkov

Blago je bilo ob dostavi poškodovano, nepopolno ali se je med uporabo pokvarilo.

Vračila izdelkov

Izdelek ni tak, kot je na sliki, ni mi všeč ali pa sem si preprosto premislil/a.

Pogosto zastavljena vprašanja

Vračam blago. Kako dolgo bo trajalo vračilo?

Za obdelavo vašega vračila imamo zakonsko določen rok za vračilo denarja, in sicer 14 dni po prihodu v naše skladišče. Če nam blago v originalni embalaži pošljete nazaj v 14 dneh po prejemu paketa, vam bomo na vaš račun vrnili celoten znesek.

Kako pripraviti blago za vračilo in kako ga pravilno vrniti?

Izdelek zapakirajte tako, da se čim bolj izognete morebitnim poškodbam med prevozom. Zapakirajte ga v originalno embalažo (v kolikor nam izdelek pošljete v drugi embalaži, se pri vračilu sredstev odšteje 15% od prodajne cene).

Vrnjena pošiljka mora vsebovati:
  • izdelek, ki je bil reklamiran ali vrnjen,
  • izpolnjen obrazec za reklamacijo in
  • material za preprečevanje nadaljnje škode (mehurčkasta folija, časopis, polistiren itd.).

Pri velikih paketih izdelke razstavite in posamezne zaščitene dele zložite tako, da bodo čimbolj kompaktni. Manjše dele previdno zapakirajte (nazaj) v vrečke in jih pritrdite na večje, pri tem pa ne lepite direktno na izdelek, ampak na zaščitno folijo. Poskrbite tudi, da bodo manjši deli ustrezno pritrjeni. Za dodatno zaščito priporočamo, da morebitne ostre robove izdelka dodatno zaščitite še s kosi kartonske lepenke, ki jih pritrdite na robove in štrleče dele oz. še bolje, da z njimi prekrijete celotno površino izdelka.

Če ste originalno embalažo že zavrgli, prosimo kupite novo kartonasto škatlo, v katero varno zapakirajte izdelke. Pakiranja izdelkov, tudi v primeru vračila kosov pohištva, ne izvajamo. Enako ne krijemo stroškov pakiranja.

Je vračilo brezplačno?

Za brezplačno vračilo se obrnite na našo ekipo za pomoč strankam. Z dostavno službo GLS bomo uredili prevzem paketa. Če želite paket, lažji od 10 kg, poslati na prevzemno mesto, stroške pošiljanja krijete sami.

Ali moram vrniti celoten izdelek ali le pokvarjen del?

Če je možno, nam pošljite fotografije poškodovanega izdelka na naš oddelek za reklamacije. Po pregledu fotografij vas bomo obvestili, ali je vračilo sploh potrebno in ali je potrebno vrniti poškodovan del ali celoten izdelek.

V primeru, da nam vračate reklamirano blago brez fotografij, morate vrniti celoten izdelek.

Kaj naj storim, če nimam možnosti natisniti obrazca za reklamacijo?

Če obrazca ne morete natisniti, priložite v paket list papirja s številko naročila in številko bančnega računa, na katerega želite prejeti vračilo.

Koliko časa po nakupu še lahko vrnem izdelke?

Za odločitev imate 365 dni.

Če nam izdelke vrnete v roku 14 dni v originalni embalaži, vam v 14 dneh po prejemu pošiljke v naše skladišče vrnemo celoten znesek na vaš račun.

Ste zamudili 14-dnevni rok? Izdelke lahko še vedno vrnete, če so v originalni embalaži. Znesek, ki vam ga bomo vrnili, se vsakih 30 dni (od pretečenega 14-dnevnega roka) zmanjša za 5 % prodajne cene (npr. če izdelke vrnete 16-45 dan po nakupu, vam bomo vrnili 95% celotne cene).

Če izdelkov ne vrnete v originalni embalaži, vam znižamo znesek še za 15 % kupnine. Pokrijemo najnujnejše stroške v zvezi z vračilom.

Če ste pri nas kupili vzmetnico, jo lahko vrnete v 45 dneh.

Koliko časa po nakupu še lahko reklamiram izdelke?

Za reklamacijo izdelka imate 2 leti.

Za fizične osebe je garancijski rok 24 mesecev. Če ima izdelek daljšo garancijsko dobo, je le-ta navedena na računu ali garanciji in dobavnici. Garancijska doba začne teči od dne nakupa. Za pravne subjekte je garancijska doba 12 mesecev.
Sprašujete tudi:

Kaj naj storim, če prejmem nepopoln izdelek?

Obrnite se na našo ekipo za podporo strankam in nam pošljite fotografije prejetega izdelka, nalepk in kod na njegovi embalaži ter nalepk dostavne službe na ovojni embalaži. Skupaj bomo ugotovili, kje je prišlo do napake, in vam ponudili rešitev situacije, ki vam bo ustrezala (pošiljanje manjkajočih/delujočih delov, pošiljanje novega izdelka ali vračilo denarja).

Kaj naj storim, če prejmem izdelek z napako, ki je ni mogoče fotografirati?

V tem primeru nam za dokazovanje napake pošljite videoposnetek ali nam izdelek neposredno vrnete (v tem primeru ne pozabite priložiti izpolnjenega obrazca za reklamacije z vsemi potrebnimi podatki).

Kaj naj storim, če prejmem napačen izdelek?

Obrnite se na našo ekipo za pomoč strankam in nam pošljite fotografije embalaže in črtne kode izdelka. Kmalu vas bomo kontaktirali in se dogovorili o rešitvi.

Kaj naj storim, če prejmem drugačen znesek, kot sem pričakoval?

Najprej preverite račun in znesek uporabljenih popustov. Če se znesek še vedno ne ujema, se obrnite na našo ekipo za podporo strankam in skupaj bomo uredili vse.

Kaj naj storim, če še vedno nisem prejel vračila denarja?

Obrnite se na našo ekipo za pomoč strankam.
Potrebujete še več informacij?