15% popust s kodo POMLAD15 | Prihranite že danes →
-20% na preproge Flair Rugs s kodo FLAIR20 | Prihranite že danes →
5 € za vasRegistracijaPrijavaKošarica Menu

Vse o nakupu

Smo spletna trgovina z dnevnim odmerkom novega navdiha in najširšo ponudbo izdelkov za lepo življenje. Za vas imamo na zalogi več kot 20.000 naših najbolj priljubljenih kosov, ki jih odpremimo v nekaj urah.

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako reklamiram izdelek?

Kontaktirajte našo ekipo za pomoč strankam na e-poštni naslov pomoc@bonami.si, kjer vam bomo razložili postopek reklamacije ali izpolnite obrazec za reklamacijo, zapakirajte izdelek in pošljite paket na:

Skladišče ILIRIJA - Packeta Adriatic d.o.o
Kód pro zpětné zásilky
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana Črnuče

VEČ O REKLAMACIJAH IN VRAČILIH

Kje najdem status naročila?

Informacije o vašem naročilu in predviden datum dostave lahko preverite v vašem Bonami računu. O vseh spremembah vašega naročila boste obvešeni na vaš e-poštni naslov, ki ste ga vnesli pri vašem naročilu.

Kako lahko spremenim ali prekličem naročilo?

Če želite spremeniti naročilo, se obrnite na našo ekipo za podporo strankam. Sporočite nam številko naročila in povejte, kaj želite v naročilu spremeniti (datum dobave, naslov za dostavo, dodati izdelek naročilu, preklicati naročilo, ipd.). Številka naročila je zapisana v potrditveni e-pošti oziroma v vašem računu Bonami pod Moja naročila.

Podpora strankam

Pišite nam: pomoc@bonami.si