V vsakdanjem življenju je vedno veliko prostora za optimizacijo in izboljšave. Prav to je moto blagovne znamke simplehuman, ki si že od leta 2000 prizadeva vnesti nove, zelo učinkovite inovacije v obliki osnovnih gospodinjskih izdelkov. Skupaj z vedno bolj razvijajočo se tehnologijo to prinaša vedno preprostejše in hitrejše načine za opravljanje pogosto nadležnih vsakodnevnih opravil.
simplehuman deluje z vizijo, da je vsak dan mogoče nekaj izboljšati. Zato so se leta 2000 lotili uvajanja visokozmogljivih inovacij pri osnovnih, a bistvenih opravilih v naših vsakodnevnih opravilih. Blagovna znamka je dobesedno obsedena z izboljšavami in z novimi tehnologijami prinaša domiselne in resnično uporabne pripomočke.
Inovativna tehnologija in materiali
Blagovna znamka simplehuman se je podala na neskončno pot izboljšav, izpopolnjevanja in ponovnega izumljanja. Zato so njeni izdelki polni kakovostnih materialov in zanimivih tehnologij.
Obsedenost s kakovostjo
Pri kakovosti simplehuman ne sklepa kompromisov. Obdelava in majhne podrobnosti so dodelane do potankosti. Temeljito testiranje funkcionalnosti in trajnosti izdelka je samoumevno.
Trajnost in uspešnost gresta z roko v roki
Cilj blagovne znamke je povečati učinkovitost in hkrati zmanjšati količino odpadkov. Zato ustvarja le izdelke, ki jih ljudje dejansko potrebujejo, imajo dolgo življenjsko dobo in jih je mogoče reciklirati ali kompostirati.