Menu
5 € za vasRegistracijaPrijava5 € za vasKošarica
Domov Domov Navdih

5 nasvetov za pravilno držo med delom

Slabo sedenje lahko z leti povzroči najrazličnejše težave, ne le bolečine v hrbtu in vratu. Zato je pomembno, da o pravilnem sedenju razmišljate tudi takrat, ko vas še nič ne boli.

Izpostavili bomo 5 najpomembnejših točk, ki jih je treba upoštevati pri izbiri pisarniškega stola, pisalne mize in drugih dodatkov.

Pravilna višina stola

Pri pravilnem sedenju morajo biti vaša kolena pokrčena pod pravim kotom, stopala pa se morajo rahlo dotikati tal. Zato je najbolje kupiti pisarniški stol z nastavljivo višino sedeža, da ga lahko prilagodite svojim potrebam.

Uporabljajte ergonomske pripomočke

Če večino delovnega časa dejansko preživite sede za računalnikom, boste cenili različne pripomočke, ki podzavestno spodbujajo pravilno držo. To so lahko ledvena opora, ergonomski ravnotežni stol ali žoga za sedenje, ki poskrbi, da so vaše stabilizacijske mišice trupa ves čas aktivne.

Višina in položaj zaslona

Monitor mora biti na taki višini, da je vaš pogled med delom usmerjen le rahlo navzdol. Če vaš monitor ni dvignjen dovolj visoko, je lahko koristno priročno stojalo ali prilagodljivo stojalo za prenosni računalnik.

Pravilna višina pisalne mize

Ko sedite, naj bodo komolci skrčeni pod kotom 90-100°. Za še večje udobje pri delu za računalnikom uporabite ergonomske podloge za miško in tipkovnico.

Izmenično sedite in stojite

Tudi najbolj pravilen položaj ni zdrav, če v njem vztrajate predolgo. Med delom si vzemite redne odmore ter izmenično sedite in stojite. Če ne želite takoj investirati v mizo z nastavljivo višino, bo dodaten dvignjen nastavek za pisalno mizo dobro nadomestilo za občasno stoječe delo.