Odkrijte postelje Bonami Selection | Poiščite svojo novo posteljo →
10 € za vasRegistracijaPrijavaKošarica Menu

Takojšnja zamenjava za Bonami

Ste kupili izdelek Bonami Essentials ali Bonami Selection in vam nekaj ne ustreza? Zaupamo svojim izdelkom. Zato vam bomo izdelek takoj zamenjali - ne glede na to, ali je bil pokvarjen/poškodoban že v tovarni ali je šlo kaj narobe med običajno uporabo.

✔ Brez čakanja na rešitev reklamacije

✔ Izdelek bomo zamenjali z novim ali vam vrnili denar.

✔ Storitev je popolnoma brezplačna in velja 2 leti od nakupa.

Kaj storiti?

1. Obrnite se na ekipo za pomoč strankam Bonami

Pošljite nam e-pošto ali pokličite ekipo za pomoč strankam Bonami. Sporočite nam, kateri izdelek Bonami Essentials ali Bonami Selection ste kupili in kakšno napako ima. Storitev je brezplačna in jo lahko koristite do 2 leti od dneva nakupa.

 

2. Izdelek bomo zamenjali z novim ali vam vrnili denar.

Kupljen izdelek vam bomo zamenjali z novim. Če istega modela nimamo na zalogi, vam bomo ponudili drugo možnost - enak izdelek v drugi barvi ali podoben izdelek iz naše ponudbe. Če nimamo izdelka, ki vam ustreza, vam bomo vrnili denar.

 

3. Dogovorili se bomo o zamenjavi

Pokličite našo ekipo za pomoč strankam in se dogovorite za prevzem izdelka.

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako dolgo po nakupu lahko uporabljam storitev Takojšna zamenjava?

Storitev je našim strankam na voljo v celotnem garancijskem obdobju, tj. 24 mesecev od datuma nakupa. Za več informacij o garancijskem roku glejte Pravila reklamacijskega postopka.

Kako zahtevam Takojšnjo zamenjavo?

Obrnite se na našo podporo strankam po e-pošti ali telefonu. Telefonsko številko, e-pošto in druge pomembne informacije najdete na strani Kontakt.

Kaj potrebujem za zamenjavo izdelka za novega?

Za obdelavo zamenjave potrebujemo le številko naročila ali e-poštni naslov, s katerim je bilo naročilo oddano.

Ali moram priložiti fotografije izdelka?

Fotografije niso potrebne. Izjema je, če pošiljka prispe poškodovana s strani prevoznika. V tem primeru fotografirajte embalažo in izdelek.

Koliko časa bo trajala obdelava moje zamenjave?

Običajno bomo zamenjavo opravili v nekaj dneh.

 

Kako ravnati v primeru izbrane napačne barve, ali če mi izdelek ne ustreza?

Takojšna zamenjava velja tudi v tem primeru. Pri izbiri ustrezne alternative vam lahko pomaga naša ekipa za pomoč strankam.

Katere so rešitve Takojšne zamenjave?

Kupljen izdelek vam bomo zamenjali z novim. Če istega modela nimamo na zalogi, vam bomo ponudili drugo možnost - enak izdelek v drugi barvi ali podoben izdelek druge blagovne znamke iz naše ponudbe. Pri zamenjavi za nov izdelek vam bo pri izbiri z veseljem pomagala naša ekipa za pomoč strankam.

Ali moram izdelek poslati nazaj?

Obrnite se na našo ekipo za pomoč strankam in se dogovorite za prevzem izdelka.

Kako dolgo bo trajalo, da dobim povrnjen denar?

Denar boste prejeli v nekaj dneh po prevzemu pošiljke.

Kaj naj storim, če še vedno nisem prejel denarja za vrnjeno blago?

Obrnite se na našo ekipo za pomoč strankam in skupaj bomo vse uredili.

Imate še kakšno vprašanje?

  • Pišite nam: pomoc@bonami.si
  • Pokličite nas: +386 1 777 86 50
  • Ob delavnikih med 9:00 in 17:00