Vse za kopalnico do 15% ceneje | Prihranite že danes →
Mid Season Sale | Prihranite do 50% →
5 € za vasRegistracijaPrijavaKošarica Menu

"Declutter":
Uredite svojo delovno mizo s pametnimi organizatorji

Se tudi vaša miza postopoma spreminja v odlagališče kavnih skodelic, odcvetelih rož in kupov računov? Enkrat za vselej se znebite nereda. Decluttering je oznaka za pametno čiščenje in organizacijo, ki zagotavlja, da vas nered ne bo nikoli več oviral. Lotite se urejanja z nami.

1. Odstranite vse, kar ne sodi v vaš delovni prostor

Ni se vam treba takoj odločiti, kaj boste obdržali in kaj zavrgli. Prvi korak je, da vse pospravite v škatle. Ne pozabite počistiti tudi vseh predalov.
Zdaj imate edinstveno priložnost, da s prazne pisalne mizo očistite drobtine in prah.
Vse stvari razporedite na primer na tla ali na posteljo in jih razdelite na tri skupine:
1) tiste, ki jih želite obdržati in uporabljati,
2) tiste, ki jih želite shraniti, vendar vam jih ni treba imeti vedno pri roki, in
3) tiste, ki se jih želite popolnoma znebiti.

2. Organizirajte in obvladajte nered z mapami in organizatorji

Stvari, ki jih želite obdržati, organizirajte na pameten način. Da preprečite, da bi vaša urejena pisalna miza spet postala odlagališče za vse možno, morate biti pri tem pametni. Če boste vse skupaj vrgli na en kup ali v en predal, sistem ne bo deloval.
Vsaka stvar mora imeti svoje mesto, za to pa so odlične vse vrste map, kartotek in organizatorjev.

3. Uporabite stensko tablo

Stenska tabla oz. oglasna deska, znana tudi kot "mood board", je odličen prostor za shranjevanje pomembnih zapiskov, fotografij ali motivacijskih slik, poleg tega pa na vaši mizi ne bo zavzela nobenega prostora.
Bi radi izdelali čudovito stensko tablo, kakršne vidite na internetu, vendar ne veste, kako? Pomagal vam bo naš spodnji navdih.

4. Digitalizirajte svoje dokumente

Shranjevanje pogodb in dokumentov je vsekakor dobra ideja. Toda kako pogosto pregledate deset let stare zavarovalne pogodbe? In koliko časa bi potrebovali, da bi jih našli v svojih zdajšnjih arhivih?
Skenirajte svoje pomembne dokumente in jih shranite na zunanji disk. Tam bodo zavzemali najmanj prostora in jih boste zlahka našli, ko jih boste potrebovali. Ob mizi hranite samo tiste dokumente, ki jih morate imeti pogosto pri roki.

5. Preostale dokumente dobro organizirajte

Pametno organizirajte tiste fizične dokumente, ki jih morate imeti vedno pri roki. Za shranjevanje nekaterih dokumentov vam bodo odlično služili potovalni planerji ali knjige receptov.

Oglejte si naš navdih o tem, kako organizirati dokumente, in imejte jasen pregled nad svojimi stvarmi za vedno.

6. Ukrotite svoje kable

Človek bi skoraj mislil, da so čez noč oživeli in se namerno zapletli. Neurejeni kabli nam jemljejo čas in živce, poleg tega pa so videti neurejeno.
Kljub temu obstaja veliko načinov, kako jih skriti in jih ohranjati pod nadzorom. Poskusite na primer s škatlo za polnilce ali namiznim sistemom za upravljanje kablov.